CZY WARTO KUPOWAĆ W NA-KD?

CZY WARTO KUPOWAĆ W NA-KD?

  Ostatni post tego typu bardzo przypadł Wam do gustu także postanowiłam zrobić kolejny. Dzisiaj odpowiemy na pytanie: Czy warto kupować w NA-KD? Jak wygląda rozmiarówka, płatność i dostawa. Czyli rozwiejemy wątpliwości na temat tego sklepu. Markę poznałam na Instagramie. Widziałam wiele dziewczyn fajnie ubranych i pokusiłam się sprawdzić. Poszukiwałam wtedy sukienki i stroju kąpielowego na wakacje. Moje pierwsze wrażenie : "świetnie zrobiona strona". Na samym początku wspomnę, że na hasło " polinworld15" macie 15 % na zakupy w NA-KD.COM (klik). 

nakd opinie

Stylizacje znajdziecie tutaj klik. W sklepie sweter znajdziecie tutaj klik, spodnie tutaj klik

 Zacznijmy od tego, że NA-KD to strona gdzie znajdziemy nie tylko ich produkty ale także takie marki jak: Calvin Klein, Mango, Trendyol, Fila, Glamorous, Levi's i wiele innych. Marka współpracuje z wieloma influencerkami. Znajdziemy tam nie tylko klasyczne ubrania ale także wszystkie panujące trendy na dany sezon. Jest z czego wybierać. Ja potrafię spędzić na tej stronie kilka godzin. Wypowiem się o jakości rzeczy marki NA-KD. Zamówiłam sukienkę, którą możecie zobaczyć poniżej na zdjęciu ze sklepu oraz w mojej stylizacji. Nie różni się niczym od tego co widzimy na zdjęciu. Jest to ogromna zaleta. Sukienka jest wykonana z poliestru o czym wiedziałam bo skład podany jest na stronie. Wielki plus za to, że przy tak wyciętych plecach mogę swobodnie chodzić bez stanika bo nic nie widać. A tego się trochę obawiałam. Stroju kąpielowego nie zaprezentuje, ponieważ nie zrobiłam w nim zdjęcia. Ale na wakacjach spisał mi się całkiem nieźle i szybko wysychał. Z kolejnymi rzeczami jest podobnie identycznie jak na stronie. O czym możecie się przekonać klikając w linki pod zdjęciami. 

nakd sklep opinie
na kd opinie o sklepie

Stylizacja na blogu nr 1 klik, nr 2 klik. W sklepie sukienkę znajdziecie tutaj klik.

  Kolejna sprawa, która jest najważniejsza i sprawia nam dużo trudności podczas zakupów online. A mianowicie rozmiarówka. Ja zwracam szczególną uwagę na modelkę. Jej wzrost i jaki rozmiar ma na sobie. Wtedy określam czy dana rzecz będzie na mnie pasowała. Później sprawdzam tabele rozmiarów i przy tych 5 rzeczach, które zamówiłam każda na mnie pasuje. Także warto na nią spojrzeć i odpowiednio się zmierzyć. 


   Czas na płatności do Holandii bo tutaj zamawiam. Płaciłam normalnym przelewem ale można też dokonać płatności za pośrednictwem PayPal. Co do kosztów przesyłki jest ona darmowa gdy wydamy 30 euro / 100 zł. Moim zdaniem jest to mała kwota. Paczka przyszła zgodnie z podanym terminem a mianowicie 2-5 dni. Moje zamówienie przyszło po 2 dniach. Jedynie do czego mogę się doczepić to do kuriera, który nawet nie zaczekał 30 sekund przy domofonie...

na-kd polska
ELEGANCKA STYLIZACJA

Stylizacja na blogu nr 1 klik, nr 2 klik. W sklepie kolczyki znajdziecie tutaj klik.

   Podsumowując czy warto kupować? Z całym sercem polecam. Napisałam tu o moich odczuciach dotyczących tego sklepu. Nie jest to post sponsorowany. Dajcie znać czy zamawiałyście jakiekolwiek produkty z NA-KD i co o nich sądzicie. Bądź czy pomogłam Wam w podjęciu decyzji. Nie zapomnijcie wpaść na Instagram (klik). Buziaki :*

Marynarka w kratę

Stylizacje znajdziecie na blogu klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger