POŁĄCZENIE IDEALNE / CODZIENNA STYLIZACJA

POŁĄCZENIE IDEALNE / CODZIENNA STYLIZACJA

    Dla mnie idealne połączenie to jeansy i sweter. Ile par jeansów mieści się w mojej szafie tego nie wiem ale sporo. Tego samego tyczy się swetrów. Jestem totalnym zmarzlakiem więc jak tylko robi się zimno od razu je wyciągam. Ostrzegam będzie więcej stylizacji ze swetrami. Kto lubi je tak jak ja? Kolekcja wciąż rośnie a ja niedługo nie znajdę dla nich miejsca w szafie. Miałam dodać tą stylizację wcześniej ale niestety się nie wyrobiłam a tu takie temperatury, że ja to już noszę tylko płaszcze. Ale to nic na tą chwilę zarzuciłabym po prostu długi czerwony płaszcz. Dla odmiany postawiłam na białe jeansy. Kto powiedział, że białe spodnie należy nosić tylko wiosną bądź latem? Na deszczowe dni kompletnie się nie nadają ale na słoneczny mroźny dzień jak najbardziej. Wyglądają efektownie ale niestety z moim szczęściem bardzo często je piorę. Dajcie znać czy podoba się Wam stylizacja i z czym łączycie najczęściej czerwień. Miłego! :*

MAM NA SOBIE:
KURTKA : COOLCAT
SWETER : HANDMADE
SPODNIE : ZARA
BUTY : GUESS
TOREBKA : GUESS

POŁĄCZENIE IDEALNE / CODZIENNA STYLIZACJA
jak nosić białe spodnie
białe spodnie stylizacje zima
stylizacje ze swetrem
Jesienne stylizacje ze swetrem
Z czym nosić sweter
Z czym nosić sweter
białe spodnie zimą
Co nosić do białych spodni
sweter w czerwono białe paski
białe spodnie jesienią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger