JAK NOSIĆ SZEROKIE SPODNIE?

JAK NOSIĆ SZEROKIE SPODNIE?

   Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji z wygodą. Gdzie główną rolę odgrywają klasyczne czarne szerokie spodnie. Jest to totalna nowość w mojej szafie i jestem nimi zachwycona! Tym jak mnie wyszczupliły. Takie spodnie nie dość, że wysmuklają sylwetkę to również wydłużają nogi i ukrywają niedoskonałości. Pasują one nie tylko wysokim osobom jak ja. By to osiągnąć wybieraj modele z wysokim stanem. Jak nosić szerokie spodnie? Ja postawiłam na dopasowany sweterek w paski, który przełamuje tą elegancką formę. Fajnie dopasowuje się do sylwetki, jest przyjemny w dotyku, a przede wszystkim zauroczyły mnie te paski. Niby nic ale zwraca na siebie uwagę. Przez co będzie pasował do wielu stylizacji. Szczególnie pod marynarkę. Do tego ciepły burgundowy płaszcz, który dodaje trochę koloru pośród tej czerni. Lubicie takie zestawy? Dajcie koniecznie znać. Miłego!! 

Na hasło "polinworld15" dostaniecie -15% zniżki na rzeczy w sklepie NAKD (link TUTAJ)

MAM NA SOBIE :
KOLCZYKI : NA-KD (klik) / NL (click)
SWETER : NA-KD (klik) / NL (click)
SPODNIE : NA-KD (klik) / NL (click)
TOREBKA : GUESS (klik)
PŁASZCZ : TALIA (klik)
BUTY :  NEW LOOK

JAK NOSIĆ SZEROKIE SPODNIE?
szerokie spodnie
szwedy- jak je nosić
elegancka stylizacja
stylizacja na co dzień
elegancka stylizacja
najmodniejszy płaszcz sezonu
sweter w paski stylizacje
szerokie spodnie z wysokim stanem
jak urozmaicić stylizację?
sweter w paski nakd
szerokie spodnie stylizacje
elegancka stylizacja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger