WĘŻOWY WZÓR

WĘŻOWY WZÓR

  Chociaż nie przepadam za zwierzęcymi motywami to jednak wężowy wzór ma coś w sobie. Dwa lata temu uległam kupując torebkę dziś jednak pomówimy sobie o tej pięknej spódnicy. Nie dość, że od zawsze chciałam mieć plisowaną spódnicę to jeszcze ten wężowy wzór i długość idealna na zimę. Zakochałam się <3 By pozostawić ją w centrum uwagi i stworzyć codzienną stylizację postanowiłam utrzymać ją w kolorze czarnym. Jedynym kolorystycznym akcentem jest szminka i płaszcz. Jednak by stylizacja nabrała charakteru postawiłam na ciężkie dodatki w postaci paska, butów i torebki. Nie zawsze look w jednym kolorze musi być nudny. Wystarczy poeksperymentować z fakturą i dodatkami. Uległyście w tym roku modzie na animal print? Dajcie koniecznie znać. Miłego dnia! :*


zwierzęcy print
spódnica w wężowy wzór
jesienna stylizacja
czerwony płaszcz zimowy stylizacje
animal print
Jak nosić zwierzęce motywy
jak ubrać się jesienią
motyw zwierzęcy stylizacje
jak ubrać się zimą
plisowana spódnica stylizacje
czerwony płaszcz stylizacje
zimowy wełniany płaszcz stylizacje

MAM NA SOBIE :
PŁASZCZ : TALIA (klik)
GOLF : ZARA (klik)
SPÓDNICA : NO NAME
BUTY : MISSGUIDED
PASEK : NO NAME, podobne (klik), (klik)
TOREBKA : VERSACE JEANS
KOLCZYKI : NAKD (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger