SUKIENKA W KWIATY NA JESIEŃ


  Dzisiaj można tak powiedzieć zaszalałam ze stylizacją. Nie dość, że sukienka to jeszcze obcasy. Bardzo kobiece wydanie z mojej strony. Sukienka w kwiaty na jesień. Moim zdaniem niezależnie od pory roku to dobry wybór. W tej stylizacji to ona gra główną rolę, która już się pojawiła na blogu w wakacyjnej odsłonie. Tym razem postanowiłam ją wykorzystać w trochę chłodniejszych warunkach. To jedna z wielu rzeczy, którą w tym chłodnym czasie nie schowałam głęboko do szafy. Bardzo ją lubię ze względu na długość, wzór i krój. W tym sezonie modne jest narzucanie na sukienki swetry co moim zdaniem świetnie wygląda i początkowo też chciałam tak zrobić. Jednak zdecydowałam się na białą oversizowa bluzę. Przez co sama stylizacja nabiera luźniejszego charakteru ale przy tym pozostaje kobieca. Do tego biała torebka z zwierzęcym akcentem, który rządzi teraz a kupiłam ją jakoś 2 lata temu. Marzy mi się sukienka o takim wzorze. Jesteście fankami tego trendu? Ja unikam panterki. Jakoś nie mogę się do niej przekonać. Do następnego! Miłego dnia :*

Sukienkę kupicie na na-kd.com z kodem "Polinworld15" macie 15% rabatu na nieprzecenione rzeczy.


MAM NA SOBIE :
BLUZA : ZARA
SUKIENKA : NA-KD (klik)
TOREBKA : ALDO 
BUTY : NEW LOOK

SUKIENKA W KWIATY NA JESIEŃ
jak nosić bluzkę do sukienki
Jak nosić swetry do sukienki
jak nosić sukienkę w kwiaty
jak nosić sukienkę w kwiaty
sukienka w kwiaty stylizacje
sukienka w kwiaty
modne sukienki na jesień
sukienka na jesień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger