MARYNARKA W KRATĘ

MARYNARKA W KRATĘ

   Poniedziałkowe dzień dobry! Jako, że upały w końcu minęły, mogłam zaszaleć ze stylizacją. Niejednokrotnie wspominałam, że kocham marynarki. Mam już ich kilka i kolekcja wciąż się powiększa. Chodzi mi po głowie kilka kolorów ale zobaczymy co jesienne zakupy przyniosą. W tej stylizacji postawiłam na marynarkę w kratę. Chociaż była hitem zeszłego sezonu. To nadal możemy ją znaleźć w sieciówkach. Ja uwielbiam ten motyw, czego mój narzeczony nie może zrozumieć. Ale to nic i tak będę ją nosić. Do tego męska sportowa koszulka, ponieważ lubię łączyć klasyczne rzeczy z tymi sportowymi. Dla mnie jest to idealne połączenie na co dzień. W takim zestawieniu nie mogło zabraknąć jeansowych szortów. Są to ostatnie dni kiedy mogę się jeszcze nimi nacieszyć. Ostatnim elementem, którego nie mogę pominąć są buty. Białe sneakersy upolowane na tegorocznej wyprzedaży -50 %. Takie przeceny lubię. Szczególnie, że co roku te buty są modne. Dla mnie marynarka w kratę jest świetnym rozwiązaniem by przełamać stylizację. Jaka jest Wasza opinia na ten temat?  

Mam na sobie:
MARYNARKA : ZARA, podobne (klik), (klik)
KOSZULKA : JORDAN
SPODENKI : RESERVED
BUTY : GUESS, podobne (klik), (klik
TOREBKA : GUESS (klik)
KOLCZYKI : NA-KD (klik)
PASEK : STRADIVARIUS 

MARYNARKA W KRATĘ
marynarka w kratę damska
oversizowa marynarka w kratę
szara marynarka w kratę
casualowa stylizacja
marynarka w kratę damska stylizacje
białe sneakersy na koturnie
jeansowe szorty z wysokim stanem
jeansowe szorty
stylizacja na co dzień
codzienna stylizacja
miejski look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger