STYL BOHO JESIENIĄ

STYL BOHO JESIENIĄ

   Styl boho jesienią. Może i się pospieszyłam z tą prognozą, ale z tą pogodą ostatnio średnio. Raz ciepło raz zimno. Skończyło się wychodzenie z domu bez kurtki. Taka kolej rzeczy ale nacieszę się jeszcze latem w tym roku mam nadzieję. Więcej informacji już niedługo na Instagramie (klik). Czuć już jesień i nic na to nie poradzimy. Czas na jesienne zakupy i wymianę garderoby. Jest kilka pozytywów chłodniejsze noce przy których lepiej mi się zasypia, w końcu wyciągnęłam ramoneskę i marynarki no i swetry. Zagalopowałam się na nie jeszcze przyjdzie pora ale mam czym się w tym roku pochwalić. Po wciągającym wstępie czas na stylizację w stylu boho. Czyli piękna zwiewna i kobieca sukienka o ciekawym wzorze z marszczeniem, które podkreśli nam pięknie talię. Z rozcięciem oraz uroczym wiązaniem, które zastąpi nam naszyjnik. Do tego czarna ramoneska o której była już mowa oraz kapelusz. Który dodaje stylizacji jesiennych barw. Wiele z Was zastanawia się : jak nosić kapelusz? Kiedyś nurtowało mnie to pytanie. Teraz noszę go jak widać do sukienek, jak również do jeansów. Bardziej elegancko bądź sportowo. Nie ma reguły. Muszę się w tym dobrze czuć. Jedynym ożywieniem jest biżuteria. Kwiecista, kolorowa bo takie jest boho. Wiecie jak dobierałam torebkę? Do kolczyków bo są złotego koloru. Stąd torebka na złotym łańcuszku. Jeżeli śledzicie mojego bloga to wiecie, że musiałam postawić na wygodne Reeboki :) Jeżeli jeszcze tego nie robicie to zapraszam! Nie zapomnijcie dać znać co sądzicie i zapraszam na Insta! Miłego :* 

Mam na sobie:
SUKIENKA : H&M (klik
RAMONESKA : GUESS, podobne (klik), (klik)
KAPELUSZ : COSTES
KOLCZYKI : W.KRUK (klik)
BUTY : REEBOK
TOREBKA : VERSACE JEANS
POMADKA : NABLA (klik)

STYL BOHO JESIENIĄ
Jesienna stylizacja
Jesienna stylizacja – sukienka w stylu boho
styl boho stylizacje
styl boho na jesień
boho sukienki
boho sukienki
czarna ramoneska stylizacje
do czego nosić kapelusz
jak nosić kapelusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger