IDEALNE BIAŁE SZORTY

IDEALNE BIAŁE SZORTY

   Hej. Nadszedł sierpień mój ulubiony miesiąc w roku. Kto zgadnie dlaczego? Nie jest to trudne mam urodziny. Ostatnio zastanawiałam się czy jest z czego się cieszyć przecież taka młoda to ja już nie jestem. Mniejsza mamy upalne wakacje. Co za tym idzie im mniej, krócej tym lepiej. Dlatego postawiłam na idealne białe szorty. W tym sezonie bardzo modne spodnie charakteryzujące się wysokim stanem, marszczeniem oraz wiązaniem w pasie. Mowa o szortach paper bag. Idealne na każdą figurę, ponieważ potrafią ukryć nasze małe mankamenty. Pasują do wielu rzeczy zarówno tych eleganckich jak i sportowych. By dodać stylizacji nutę elegancji dobrałam do wiązanych w pasie spodenek bieliźnianą koszulkę kupioną na wyprzedaży i białe sandałki. Oczywiście nie mogło zabraknąć biżuterii. Tym razem postawiłam na przepiękne kolczyki od W.Kruk. Są przepiękne a w dodatku bardzo lekkie  Mamy gotową wakacyjną stylizację, którą śmiało możemy wykorzystać na co dzień. Co do szortów bardzo dobrze się w nich czuję mam nadzieję, że też tak dobrze w nich wyglądam :D Co sądzicie o tym looku? A ja Wam życzę miłego dnia! Do zobaczenia :*

 Mam na sobie:
KOSZULKA : ZARA, podobne (klik), (klik)
SPODENKI : ZARA (klik)
KOLCZYKI : W.KRUK (klik)
TOREBKA : MISSGUIDED
SANDAŁY : NEW LOOK, podobne  (klik)

IDEALNE BIAŁE SZORTY
IDEALNE BIAŁE SZORTY
BIAŁE SZORTY
BIAŁE SPODENKI
WAKACYJNA STYLIZACJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger