WAKACYJNA STYLIZACJA / IDEALNA CZERWIEŃ

WAKACYJNA STYLIZACJA / IDEALNA CZERWIEŃ

   Hej! Pogoda dopisuje więc przedstawiam dzisiaj kolejną wakacyjną stylizację. Dominują w niej takie kolory jak czerwień i czerń. Pasują do siebie idealnie. Wiecie kiedyś unikałam czerwonego koloru jak ognia. Uważałam, że nie jest to kolor dla mnie, że za bardzo rzuca się w oczy. Myliłam się!! Pasuje do mnie idealnie. Tylko muszę dobrać odpowiedni odcień. Czerwień jest niesamowicie kobieca.  Dlatego warto się do niej przekonać. Jak wakacje to jeansowa spódnica. Jest modna każdego sezonu więc i ja się zaopatrzyłam, ale w czarną. Chciałam z wyższym stanem bo kocham ten fason za to, że wszystko ukrywa. Do tego top w idealnej czerwieni, który świetnie współgra z haftami na spódniczce. Klasyczne sandały i błyszcząca torebka. Mamy gotową wakacyjną stylizację. Co do torebek uwielbiam jak się na nich coś dzieje. Jakiś wzór, kolor bądź krój. Wiecie co jest najgorsze? Ciągle uważam, że mam ich za mało. Dajcie znać co jest Waszą słabością? Miłego poniedziałku!! :*

WAKACYJNA STYLIZACJA
IDEALNA CZERWIEŃ
WAKACYJNA STYLIZACJA / IDEALNA CZERWIEŃ
WAKACYJNA STYLIZACJA
wakacyjny look
Summer outfit
WAKACYJNA STYLIZACJA
wakacyjny look
Modne stylizacje
modne stylizacje

BLUZKA : GUESS (klik)
SPÓDNICA : MISSGUIDED
TOREBKA : VERSACE JEANS 
BUTY : ZARA (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger