JAK NOSIĆ SZORTY? / MIEJSKA STYLIZACJA

MARYNARKA I SZORTY

   Cześć! Jak Wam minął weekend? My postanowiliśmy na odpoczynek i dobre jedzenie na mieście i oczywiście zakupy. Upolowałam upragnione buty -50%. Jak to cieszy :D Jak Wasze wyprzedażowe łupy? Pochwalcie się, jestem bardzo ciekawa. Po więcej zapraszam oczywiście na Instagram. Jak wypad na zakupy to oczywiście musi być pełna wygoda i pojemna torebka. Dlatego postawiłam na klasyczny biały t-shirt. Jest idealny na upały, materiał jest cienki za to bardzo przewiewny i wykonany z bawełny. Polecam. Do tego szorty i mamy zestaw idealny na lato. Ja jednak pokusiłam się na białą marynarkę. Na szczęście nie było, aż tak gorąco. Jak już wiecie marynarka to moja podstawa w garderobie. Mogę mieć ich kilka i nigdy nie stwierdzę, że mam ich za dużo. Z torebkami mam tak samo... Dajcie koniecznie znać co sądzicie o stylizacji. Życzę miłego dnia! Do następnego :*

jeansowe szorty
torebka guess
z czym nosić szorty?
casualowa stylizacja
MIEJSKA STYLIZACJA
jeansowe szorty stylizacje
biała marynarka stylizacje

MARYNARKA : ZARA, podobne (klik), (klik
KOSZULKA : LEVIS (klik)
SPODENKI : H&M
TOREBKA : GUESS (klik)
BUTY : REEBOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger