CO JEST MODNE TEGO LATA? - KROPKI

CO JEST MODNE TEGO LATA? - KROPKI

    Hej. W tym roku szaleje z tymi sukienkami. W ubiegłych sezonach miałam ich niewiele, bo swego czasu wolałam szorty. Tak teraz jest to moja kolejna sukienka i poluje na następne. Teraz marzy mi się maxi. Dajcie mi znać gdzie znajdę fajne. Będę wdzięczna :) Wracając do sukienki szukałam czegoś na urlop w Grecji. Wiecie czegoś zwiewnego na plażę chop siup i zakładasz. Co mi coś wpadło w oko to za krótkie albo źle leżało. Normalne. Problemy osób wysokich. Mam, kupiłam, krótka ale zwiewna i w najmodniejszy wzór tego lata. Kropeczki. Musiałam się skusić. Jest uroczy, dziewczęcy a zarazem kobiecy. Do tego muszę Wam wspomnieć, że jest wykonana z wiskozy. Dlaczego o tym piszę? Bo to świetny materiał na lato. Jest ona przewiewna i przyjazna dla skóry. Za taką cenę warto. Do tego czerwone buty na koturnie jak na 11 cm są bardzo wygodne. Mamy prosty zestaw na wakacje. Jakie są Wasze ulubione stylizacje na lato? Dajcie koniecznie znać! Miłego dnia :* 

SUKIENKA W KROPKI
sukienka w groszki stylizacje
Sukienka w grochy - jak nosić ją latem
Sukienki w kropki - sprawdź z czym je nosić latem
NAJGORĘTSZY TREND TEGO LATA - KROPKI
sukienka w groszki h&m
SUKIENKA W GROCHY Z WIAZANIEM
BUTY NEW LOOK
SUKIENKA POLKA DOT

SUKIENKA : H&M (klik)
TOREBKA : BUTIK VIOLA
BUTY : NEW LOOK (klik
CHOKER : ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger