SEKSOWNE BODY W CODZIENNEJ STYLIZACJI

SEKSOWNE BODY W CODZIENNEJ STYLIZACJI

  Cześć. Dzisiaj na tapecie stylizacja z Poznania. Z mojego miasta rodzinnego, w którym niedawno byliśmy na urlopie. Kto by pomyślał, że się przeprowadzę i to jeszcze poza Polskę. Lubię tu wracać, spacerować po starym rynku i chłonąć urok Poznania. Od razu zdjęcia lepiej wyglądają. Jakie jest Wasze ulubione miasto do którego lubicie wracać? Pochwalcie się. Co do stylizacji postawiłam na czarne efektowne, a zarazem seksowene body. Ten wzór spodobał mi się od momentu kiedy ujrzałam strój kąpielowy pewnej marki, ale cena ooo kosmiczna. Dlatego jak tylko na Zalando wpadło mi w ręce to body. Musiałam je mieć. Jeżeli mam jedną rzecz, która jest wzorzysta to do niej dobieram mniej krzykliwe. Dlatego postawiłam na spodenki z regularnym stanem. O idealnej długości (nie odsłaniają pośladków). Sprawdzą się w wielu codziennych stylizacjach i bardzo je lubię. Do tego klasyczne sandałki na słupku. Ich historię opisałam na Insta. Lubię takie stylizacje z jednej strony proste, klasyczne trochę wiejące nudą a z drugiej jeden element, który nadaję charakteru całej stylizacji. To chyba lubię najbardziej ten element, który nie zawsze jest oczywisty. Jakie stylizacje chętnie nosicie/ oglądacie? Koniecznie piszcie. Miłego dnia! 

wakacyjny look
czarne body
spodenki z regularnym stanem
wakacyjna stylizacja
codzienna stylizacja
miejska stylizacja
codzienna stylizacja
jeansowe spodenki
klasyczne sandały na słupku
jeansowe szorty

BODY : RIVER ISLAND (klik), Zalando (klik)
SZORTY : RESERVED (klik)
BUTY : ZARA (klik)
TOREBKA : VERSACE JEANS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger