Mój ulubiony typ bluzki? Hiszpanka!

Mój ulubiony typ bluzki? Hiszpanka!

   Hej! Przez ostatnie dni jestem rozkojarzona i nie mogę skupić się nad wpisami. Chyba po urlopie dopadł mnie mały leń, ale w końcu wypoczęłam i mogłam nacieszyć się chwilami bez telefonu. Polecam. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na białą koszulę dorwaną w zeszłym roku w h&m, ale spokojnie znalazłam podobną podlinkuje ją pod zdjęciami. Mój ulubiony typ bluzki tego lata to hiszpanka. Wygodna, zwiewna a przy tym kobieca. Do tego czerwona bandażowa spódnica. Podkreślająca figurę przy tak luźnej górze sprawdza się idealnie. Bardzo lubię łączyć biel, czerwień i czerń ze sobą. Dla mnie te trzy kolory idealnie do siebie pasują. Chyba narzeczony maczał w tym palce bo to jego ulubiony kolorystyczny zestaw. Dajcie koniecznie znać czy stylizacja się Wam podoba i w jakich kolorach czujecie się najlepiej. Jestem ciekawa! Buziaki :* 

Mój ulubiony typ bluzki? Hiszpanka!
koszula z odkrytymi ramionami
koszula z odkrytymi ramionami
Mój ulubiony typ bluzki? Hiszpanka!
top z odkrytymi ramionami biały
top z odkrytymi ramionami hm
Mój ulubiony typ bluzki? Hiszpanka!
bluzka hiszpanka
bluzka hiszpanka

KOSZULA : H&M, podobne (klik)
SPÓDNICA : ORSAY 
TOREBKA : ALDO
ZEGAREK : APART
BUTY : REEBOK

Facebook : Polinworld
Instagram : @polinworld


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger