Z CZYM NOSIĆ BIAŁE JEANSY?

Z CZYM NOSIĆ BIAŁE JEANSY?

   Hej! Dzisiaj kolejna odsłona białych spodni. Tyko w zupełnie innym wydaniu niż ostatnio, czyli bardziej eleganckiej i kobiecej. Czy tylko ja zastanawiałam się przed zakupem z czym nosić białe jeansy? Chętnie sięgamy po biały t-shirt ale białe spodnie? Boimy się ich ale po co? Dobrze skrojone będą równie dobrze wyglądały jak te w standardowym kolorze. Czy się mylę? Wracając do stylizacji. Wszystko zachowane w 3 odcieniach: bieli, czerni i czerwieni. Kolory, które idealnie ze sobą się komponują. Zwykłe białe jeansy z wysokim stanem oraz poszarpanymi nogawkami do tego efektowny top, który nadaje stylizacji elegancji. By podkreślić ją jeszcze bardziej postawiłam na czarne sandały na słupku. Klasyczne rozwiązanie ale czy musi być nudne? Dlatego mocnym akcentem kolorystycznym jest torebka. W której przepadłam, bardzo długo poszukiwałam dużej czerwonej torebki i w końcu mam! Co najlepsze wypatrzył ją mój narzeczony. Muszę przyznać ma świetny gust. Który element stylizacji przypadł najbardziej Wam do gustu? Dajcie koniecznie znać! Miłego!! 
 z czym nosić białe spodnie
co nosić z białymi spodniami
Z CZYM NOSIĆ BIAŁE JEANSY?
Białe spodnie wiosną-z czym nosić?
Jak wyglądać dobrze w białych spodniach
Z CZYM NOSIĆ BIAŁE JEANSY?
Jak wyglądać dobrze w białych jeansach

OKULARY : ALDO (klik)
BLUZKA : MISSGUIDED (klik)
SPODNIE : ZARA (klik)
TOREBKA : GUESS (klik)
BUTY : BERSHKA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger