CZY WARTO KUPOWAĆ W MISSGUIDED?

CZY WARTO KUPOWAĆ W MISSGUIDED?

   Hej. Dzisiejszy post będzie dotyczył sklepu Missguided. Co sądzę o ich rzeczach, czy są warte takich pieniędzy i jak dobrać rozmiar. Poznałam tą markę całkiem przypadkiem przeglądając Zalando. Na tle innych marek w tym przedziale cenowym rzeczy wydały mi się całkiem spoko. Marka jest nowoczesna, podąża za panującymi trendami. Znajdziemy tutaj klasyczne rzeczy jak i te odważne. Dlatego każda z nas powinna znaleźć coś dla siebie. 


Stylizacja z lewej klik, z prawej klik

  Zaczniemy od najbardziej nurtującego pytania. Czy warto u nich kupować rzeczy i jaka jest ich jakość? Moim zdaniem warto. Odpowiedź jest bardzo prosta. Cena jest adekwatna do jakości. Porównałabym ją do jakości w innych sieciówkach takich jak: Stradivarius, Bershka, H&M czy Zara. Składy mamy opisane przy zdjęciach produktu. Oczywiście jakościowo rzeczy różnią się od siebie. Na większość rzeczy z tej strony nie narzekam ale przyczepiłabym się do tej białej sukienki, którą widzicie po prawej stronie. Trzeba uważać jaką bieliznę zakładacie. Natomiast kobaltowe spodnie uwielbiam. Na pewno na ulicach nie spotkasz co drugiej dziewczyny w tej samej bluzce. Na stronie Missguided (kliknij tutaj) co chwilę są jakieś fajne rabaty. Moim zdaniem warto kupować bezpośrednio z ich strony. Ja natrafiłam na promocję -50%, gdzie za body zapłaciłam jakoś 28 zł. Co do jakości tych droższych rzeczy (>400zł) to nie zamawiałam ich.


 Stylizacja z lewej klik, z prawej klik
                     
  Jak z tymi rozmiarami? Przez jakiś czas bardzo nie lubiłam zamawiać rzeczy online. Wolałam przymierzyć rzecz i od razu zobaczyć jak się na mnie prezentuje. Na modelce produkt wygląda zupełnie inaczej, ale przynajmniej są tak wysokie jak ja więc widzę kiedy nogawki czy rękawy są krótkie. Długość rękawa to moja zmora.. Płaszczy jeszcze nie odważyłam się zamawiać online. Ale my tu nie o tym. Wracając do tematu rozmiarówki w tym sklepie, wystarczy zerknąć na tabele rozmiarów i zmierzyć się w odpowiednich miejscach. Ja swojego czasu posiłkowałam się stroną Asos (klik), gdzie po prawej stronie znajduję się niebieski wieszak z napisem Find out what size people like you bought. Po wprowadzeniu danych wyświetla Wam się rozmiar. Mój rozmiar w tej firmie to 40. W zależności od marki noszę 38 lub 40.

więcej znajdziesz klikając tutaj


Stylizacja z lewej klik, z prawej klik


Stylizacja klik.

   Na stronie polskiej jak i europejskiej możemy płacić jedynie za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej. Założenie tego pierwszego nie trwa zbyt wiele i nawet jest przydatne w innych sklepach. Co do kosztów przesyłki to w Polsce powyżej 250 zł nic nie płacimy to na europejskiej niezależnie od kwoty płacimy 5 euro. Paczka przyszła zgodnie z podanym terminem, ale nie pamiętam czy to były 3 dni czy 4. Jedyne co mnie zdziwiło to, że buty jakie zamówiłam były zapakowane bez pudełka tylko owinięte w folię. Polecam zakupy w tym sklepie szczególnie na promocjach. Macie coś z tego sklepu? Dajcie koniecznie znać. Zachęcam do subskrypcji bloga oraz na Instagram i Facebooka. Buziaki :* 


Stylizacja z lewej klik, z prawej klik




2 komentarze:

  1. Kupiłam kiedyś u nich sukienkę i jest bardzo fajna, ogólnie podoba mi się asortyment sklepu, mają świetne, oryginalne rzeczy ;). Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie.
    Zachęciłaś mnie, na pewno przejrzę pozostałą ofertę marki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger