CZERWONE BODY

Bluzka z odkrytymi ramionami – Stylizacje

        Od jakiegoś czasu czerwień stała się moim ulubionym kolorem. Wszystko zaczęło się od kupna czerwonego płaszcza, a na tą chwilę poszukuję torebki o tym kolorze. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Dzisiejsza stylizacja to body w moim aktualnie ulubionym kolorze. Urzekły mnie w nim falbany, które znajdują się tylko na ramionach. Śmiało możemy ubrać je do eleganckiej stylizacji lub tak jak lubię do casualowej. Do tego jeansy, które zawsze najlepiej do wszystkiego pasują oraz obcasy na najwygodniejszym obcasie jakim jest słupek. Daj koniecznie znać czy podoba Ci się takie rozwiązanie. Życzę miłego rozpoczęcia nowego tygodnia! Dużo pozytywnej energii, uśmiechu i słońca na dziś :)

Bluzka z odkrytymi ramionami
Stylizacja z czarną marynarką
Czerwona bluzka


BODY : MISSGUIDED / ZALANDO 
SPODNIE : COOLCAT
TOREBKA : MOHITO
MARYNARKA : FRATERNITY
BUTY : BERSHKA

7 komentarzy:

  1. Jest modnie, ale nie jest to przesadzone :) jestem na tak! śliczne buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi, nie lubię przesadzać :) Dziękuję!! :)

      Usuń
  2. Bardzo "hiszpańska" stylizacja, bardzo ładna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko, naprawdę super stylówka! Szczególnie w oko wpadła mi twoja bluzka
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger