BIAŁA MARYNARKA STYLIZACJE

wiosenna stylizacja

   W końcu zawitała wiosna i mogę śmiało sobie pozwolić na odkryte kostki :D Chociaż i tak w pogotowiu mam płaszcz lub jakąś kurtkę bo nie mam zamiaru być chora. Mój dzisiejszy ootd to moja idealna stylizacja na co dzień gdzie obowiązkowo stawiam na jeansy, marynarka, jakaś koszulka i wygodne obuwie. Bardzo często stawiam na taki zestaw jeżeli nie wiem co na siebie założyć i nie chce mi się kombinować. Która z Was tak nie ma? Macie swoje ulubione zastawy na takie dni? Biała marynarka to dla mnie klasyk tak samo jak czarna. Wygląda dobrze zarówno w codziennych stylizacjach ale również w eleganckich zestawach. Tutaj idealnie ożywia look w  czarnej byłoby dość nudo. Lubicie marynarki w codziennych odsłonach czy tylko i wyłącznie zakładacie ją do pracy? Dajcie koniecznie znać! Miłego :* 

stylizacja na co dzień
blog modowy
biała marynarka stylizacje
jak nosić marynarkę damską
biała sportowa marynarka damska stylizacje
biała marynarka z czym nosić
biała marynarka damska
z czym nosić białą marynarkę
jak nosić marynarkę damską
biała marynarka damska stylizacje


Jeśli podobał Ci się wpis, polub mnie na Instagramie (klik) - będziesz na bieżąco z najnowszymi wpisami.

PŁASZCZ : TALIA 
MARYNARKA : ZARA, podobna (klik)
KOSZULKA : NAKD (klik)
JEANSY : NAKD (klik)
BUTY : REBOOK 
TOREBKA : VERSACE JEANS 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger