POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK

POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK

    Hej! Dzisiaj na pierwszym planie jeans. On chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Prawda? Postawiłam na jeansową koszulę mojej mamy. Kiedyś pożyczyłam od niej i tak została w mojej szafie. Bardzo lubię takie vitage rzeczy mają swój charakter i nie są powszechnie dostępne. Do tego postawiłam na jaśniejszy dół niż górę. Wybierając jeansy z wysokim stanem i naszywką. Próbowałam połączyć koszulę z jeansami o podobnym kolorze jednak nie wyglądało to tak dobrze. By przełamać total jeans look postawiłam na marynarkę w kratę i białe reeboki. Przez te rzeczy cała stylizacja nabiera charakteru lat 90. Jak Wam się podoba? Lubicie takie stylizacje? Dajcie koniecznie znać. Buziaki i do następnego! 

POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK
Jeans-total-look
Stylizacja w stylu lat 90
TOTAL JEANS LOOK
POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK
powrót lat 90
BUTY REEBOK
POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK
POWRÓT DO LAT 90 / TOTAL JEANS LOOK

OKULARY : ALDO (klik)
MARYNARKA : ZARA (klik)
KOSZULA : VINTAGE 
SPODNIE : COOLCAT
TOREBKA : GUESS (klik)
BUTY : REEBOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger