TO MUSISZ MIEĆ W SWOJEJ SZAFIE / CODZIENNA STYLIZACJA

codzienne stylizacje blog

   Na ten sezon modne będą kolory neutralne. Czyli biel, beż, brąz i szarość. Stonowane kolory, które pasują każdej z nas. Wśród neonów jest to świetne rozwiązanie dla osób które nie lubią intensywnych kolorów. Kolory ponadczasowe i na pewno na wiele sezonów. Klasyka czyli to co musisz mieć w swojej szafie. Podczas zakupów kieruje się tym by rzeczy sprawdzały mi się na wiele okazji a nie zalegały w szafie. Tym sposobem mniej wydaje :D Zresztą trendami też się nie sugeruję wybieram tylko to co mi się podoba i w czym dobrze się czuję. W mojej codziennej stylizacji postawiłam na dwa kolory biel, która jest wiodącym kolorem stylizacji i czerń w postaci dodatków. Prosty look, który może odtworzyć każda z nas i wyglądać w nim dobrze. Zmieniając w nim to co uznamy za słuszne np buty. Możemy postawić na adidasy. Nadajemy stylizacji inny wydźwięk bardziej sportowy. Ale o to w tym chodzi. Mamy się inspirować. Zresztą nie zawsze mam ochotę nosić obcasy. Częściej decyduje się na płaskie obuwie. A jak wygląda Wasza codzienna stylizacja? Jest tak jak u mnie, wszystko zależy od nastroju? Dajcie koniecznie znać :) 

JAK NOSIĆ BIAŁE SPODNIE
blog modowy
białe spodnie damskie z wysokim stanem
białe spodnie z wysokim stanem stylizacje
białe spodnie stylizacje
białe spodnie stylizacje eleganckie
torebka pinko stylizacje
codzienne stylizacje 2019
codzienna stylizacja do pracy

BLUZA : ZARA, podobna (klik
SPODNIE : ZARA, podobne (klik)
TOREBKA : PINKO 
PASEK : NEW LOOK (klik)
BUTY : NEW LOOK, podobne (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger