BIAŁA KOSZULA NA KAŻDĄ OKAZJĘ

kobaltowe spodnie

  Hej! W mojej szafie brakuje zwykłej białej koszuli. Dlatego postanowiłam pożyczyć ją od narzeczonego. Oczywiście jest za duża ale ja lubię luźniejsze rzeczy. Wystarczy ją włożyć do spodni i od razu lepiej się prezentuje. Kobaltowe spodnie, które już wykorzystałam na blogu (klik). Dla przełamania formalnego wyrazu stylizacji, którą nadała biała koszula, postawiłam na kraciastą marynarkę. Dodaje ona luzu i jest mniej oczywista aniżeli czarna marynarka. Do tego obcasy bo ile można chodzić w płaskim obuwiu :) Co sądzicie o podkradaniu męskich rzeczy i przemycaniu ich w codziennych stylizacjach? Dajcie koniecznie znać. Pamiętajcie o subskrypcji! Zapraszam  również na Facebook'a oraz Instagram. Miłego dnia :* 

JAK WYKORZYSTAĆ MĘSKĄ KOSZULĘ
Kobaltowe spodnie
męska koszula w damskiej stylizacji
jak wykorzystać męską koszulę
BIAŁA KOSZULA NA KAŻDĄ OKAZJĘ
MARYNARKA W KRATĘ
MARYNARKA W KRATĘ STYLIZACJE
męska koszula w stylizacji
Biała koszula na każdą okazję.
męska koszula w damskiej stylizacji
jak wykorzystać męską koszulę

MARYNARKA : ZARA (klik)    | NL (klik)
KOSZULA : HUGO BOSS (męska koszula)
SPODNIE : MISSGUIDED, podobne (klik), (klik)    | NL (klik), (klik
TOREBKA : VERSACE JEANS 
BUTY : BERSHKA 

5 komentarzy:

  1. Super stylizacja! Mam podobne buty, tyle, że w kolorze granatowym 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sznurowane szpilki są szałowe! Cała stylizacja jest ekstra i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka! Bardzo fajnie zestawiłaś poszczególne elementy stroju:) O urodzie już nie wspomnę!<3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger