PŁYN MICELARNY MIXA | DEMAKIJAŻ TWARZY


   Hej! Dzisiaj przedstawiam Wam płyn micelarny marki Mixa. Markę odkryłam w zeszłym roku, ponieważ znudził mi się różowy Garnier. Już nie pamiętam, które opakowanie już zużywam (trzecie a może nawet czwarte). Dla mnie sprawdza się lepiej niż ten z Garniera. Zacznijmy od tego, że moja skóra jest wrażliwa zatem wybieram produkty, które nie zawierają alkoholu oraz nie podrażniają skóry. 


   Na tą chwilę używam go do demakijażu oczu i ust ale wcześniej stosowałam go do całej twarzy.  Dobrze usuwa makijaż a przy tym nie podrażnia skóry. Nie pozostawia tłustego filmu jak również uczucia lepkości. Jednak na tą chwilę preferuję oczyszczanie skóry olejkiem o którym możecie poczytać we wpisie (klik). 


  Co go wyróżnia na tle innych płynów? Nie zawiera parabenów oraz alkoholu etylowego. Jego pH wynosi 5,5 czyli tyle ile wynosi pH naszej skóry. Przez co nie narusza jej bariery ochronnej. Zawiera pantenol, który ma właściwości łagodzące. Nie przesusza skóry oraz nie ściąga twarzy. Mogę śmiało polecić osobą, które mają wrażliwą skórę twarzy jak i powiek. 


       Cena produktu wynosi 23 zł i jest dostępny w Rossmannie. Produkt jest wydajny mi jedno opakowanie starcza na kilka miesięcy. Zapach jest przyjemny, niemal niewyczuwalny.Jedynym minusem jest jego dostępność w Holandii. Ktoś Wie gdzie go kupić? :) 


Zachęcam również do subskrybowania bloga (przycisk znajdziesz przy nazwie bloga) będziecie na bieżąco z wszelkimi nowościami i nic Was nie ominie. Zaglądajcie też na Instagram oraz Facebooka!


1 komentarz:

  1. Zużyłam już chyba 10 opakowań tego płynu micelarnego i nie zmieniłabym na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger