BIAŁA RAMONESKA / WHITE BIKER JACKET



       Ramoneska to jeden z ponadczasowych elementów damskiej garderoby. Dzisiaj postawiłam na jej białą wersje. zastanawiałam się nad tym kolorem dwa tygodnie. Nie jest to przecież jakiś odważny kolor. Niema tego złego bo czekanie się opłaciło i wyszukałam spodnie i trafiłam na promocję. Nic nie cieszy kobiety bardziej niż upatrzona rzecz na promocji. Do tego czarny klasyczny golf i jeansy. Jeśli już o nich mowa to w końcu znalazłam bez żadnych przetarć czy dziur. Niewiele mam w szafie jeansów bez nich. Czasem można zaszaleć i ich nie mieć. Jesteście zwolennikami przetarć czy jednak nie? 


















RAMONESKA: COOLCAT
JEANSY : COOLCAT
GOLF : H&M
BUTY : DOROTHY PERKINS 
TOREBKA : VERSACE JEANS 
OKULARY : NO NAME

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :D Spodniami jestem zachwycona, chyba wolę takie bez przetarć i dziur. Chyba, że połączy się z tym kabaretki *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest świetna ! ładnie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger